Albert Andersson Skrevet 21. april 2015 Skrevet 21. april 2015 Hei, Alec. Dette bildet setter meg helt i villrede, - jeg greier ikke å avgjøre om det er tatt ute eller inne, men jeg gjetter på det siste ! Godt sett og flott " fanget" ! M v h Albert.
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2015 Skrevet 21. april 2015 Hei Alec! Artig bilde, tenkte kanskje jeg skulle få et glimt av deg i vinduet, men det har du visst unngått.. likte mixmaxen her, mye å studere og fundere på. Bildet holdes sammen av dama midt i bildet. Tøft!
MikaelTj Skrevet 21. april 2015 Skrevet 21. april 2015 Tøff speiling. Likte sort-hvitt best. Fargeversjonen har veldig mange elementer av forskjellig farge som gir et noe rotete uttrykk. Fint med damen i midten
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. april 2015 Skrevet 21. april 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Albert og Helene !! Må nok skuffe deg Albert , det var tatt utenfra på gaten. Og jeg forsøker å unngå å bli med på bildene , det er oftest best uten fotografen medvirkende. Kun hvis det er en bevisst selfie. Mvh Alec
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. april 2015 Skrevet 21. april 2015 Tøff speiling. Likte sort-hvitt best. Fargeversjonen har veldig mange elementer av forskjellig farge som gir et noe rotete uttrykk. Fint med damen i midten Hei Mikael ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Jeg liker også s/hv versjonen best , dette fordi jeg mener at ofte så tar farger bort oppmerksomheten fra det egentlige motivet. Mvh Alec
Anbefalte innlegg