Gå til innhold

Slangens eventyr i 3 versjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rofl: hahaha! Huff! Jeg kan ikke si hva jeg tenkte du hadde gjort her...herregud, jeg har jobbet for lenge i et mannsdominert miljø! :lol:  Bildet var kjempestilig da! Nydelig tekstur og farger!

Skrevet

:rofl: hahaha! Huff! Jeg kan ikke si hva jeg tenkte du hadde gjort her...herregud, jeg har jobbet for lenge i et mannsdominert miljø! :lol:  Bildet var kjempestilig da! Nydelig tekstur og farger!

Du er'kke sann, Helene.

Men kan betro deg at fullt så personlig er ikke bildet (hvis jeg forstår deg rett)?

Roar

• Liker 1
Skrevet

Du er'kke sann, Helene.

Men kan betro deg at fullt så personlig er ikke bildet (hvis jeg forstår deg rett)?

Roar

Fnis! ;)

Skrevet

Du er'kke sann, Helene.

Roar

Og så hadde du kallt det Slangens eventyr også da! :rofl:

Skrevet

Her er nok V1 det beste av disse tre abstrakte bildene. Dette er fin veggpynt, lag det stort og få rammet det inn og få det på veggen og det litt fort!!!!! Her liker jeg fargene godt, uttrykket i bilde er stille og rolig, ingen dramatikk i dette bildet.

Mvh Torbjørn

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...