Gå til innhold

Pallefabrikken II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint sted å leke med komposisjon vil jeg tro. Likte v1 best.

H

Ja, det har du helt rett i! :)  Og denne gangen var jeg alene, ingen til å stresse meg videre.. :wee: En får litt mer ro i hjernen til å tenke foto, når ikke familien står og tripper og vil videre.. :D

Skrevet

:D Ja, her luktet det godt, skal jeg si dere.  Det så veldig ordentlig ut alt sammen, noen har vært nøyaktig i stablinga. :thumbs:  Hyggelig dere stakk innom meg i dag også. :fun: God helg!

Gjest member-296438
Skrevet

Lukta nok tresprit i hele huset nå......

Artig og se at du har det gøy med foto. Det mangler aldri motiver, det er bare og kunne se dem:-) Der har du virkelig talent, så spinn videre på det.

Likte v1 best, med sin stramme komp. Synes egentlig at fargen på disse bildene blir veldig fin. Varme og gode:-)

Flott jobba!

PS Hvor mange paller spikra du i dag.....:-)))

Skrevet

Det første som slo meg var om du hadde vært ute og kjørt i fylla så du hadde endt opp med 3 ukers pallespikring.

Men så gæli var det altså ikke.

Her synes jeg det blir V2 som tar kaka til tross for linje ut i øvre høyre hjørne.

Roar

• Liker 1
Skrevet

Lukta nok tresprit i hele huset nå......

Artig og se at du har det gøy med foto. Det mangler aldri motiver, det er bare og kunne se dem:-) Der har du virkelig talent, så spinn videre på det.

Likte v1 best, med sin stramme komp. Synes egentlig at fargen på disse bildene blir veldig fin. Varme og gode:-)

Flott jobba!

PS Hvor mange paller spikra du i dag.....:-)))

Hei Pål! Takk for oppmuntrende kommentar! :) ...greide 12 paller i dag..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...