Roar Kneppen Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 When Volcanoes make Abstract 64, 65 0g 66 Bildet er fjernet.
Ragnar Skj Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Fargespill i stein er fascinerende, men ikke så enkelt å få gjengitt billedmessig. Det er utrolig hvordan du har fått fram nyanser, detaljer og farger i denne serien. Imponerende, men så du sannelig ikke kommet gratis fram til resultatet heller. Har jo forsøkt en del selv også, men det er ikke så enkelt. Et bilde med dette som tema vil dog bli lagt ut om ikke så lenge, dristig etter å ha betraktet dette vil jeg si. Vennlig hilsen Ragnar
Albert Andersson Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Hei, Roar. Å "lage gull av gråsten" har ingen fått til, men jeg vet ingen som har kommet så nærme som du, - fra grå intetsigende steinoverflater henter du fram fargerike, dekorative kreasjoner som vekker begeistring ! Du er rene trollmannen du, Roar M v h Albert.
okjo Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Lage gull av gråstein er nevnt, om ikke gull så i hvertfall farger, struktur og linjer pent innrammet. Favoritten her blir V2. Mvh Oddmund
Rolf Kristensen Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Det meste er vel sagt. Bra jobba ! Liker nok best V2. Mvh. Rolf
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Dette ble steintøft Roar! Alle tre er nydelige og kunne gjerne hengt på veggen min! og interessant lesning by the way..
Torbjørn Milje Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Dette kaller jeg abstrakt, ligner kanskje litt på Veidemann sine bilder. Fine klare farger, god skarphet, ja et fint dekorasjonsbilde. Mvh Torbjørn
Ovidia2 Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 V2 og V3 tiltalte meg mest. Fin fotokunst dette som passer godt på veggen! Hilsen Tove
Anbefalte innlegg