Ragnar Skj Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Spennende uttrykk, fin lys- og skyggevirkning. Vennlig hilsen Ragnar 1
HSP Skrevet 13. april 2015 Forfatter Skrevet 13. april 2015 Spennende uttrykk, fin lys- og skyggevirkning. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Henning
Gjest member-296438 Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Run baby, run..... Her har du ventet på rette øyeblikket:-) Personen er plassert perfekt i forhold til lysstrålene og i komposisjonen. Flott at du har fått med linjene/strukturen på steinhellene. Lager tøffe linjer og kvadratiske former. Skyggen gir også en stilig effekt. Hun er nemlig myyye større i skyggen enn i virkeligheten....forestiller meg at hun liker det dårlig, siden en av intensjonene med løpingen er og kanskje se mindre ut:-)
HSP Skrevet 13. april 2015 Forfatter Skrevet 13. april 2015 Run baby, run..... Her har du ventet på rette øyeblikket:-) Personen er plassert perfekt i forhold til lysstrålene og i komposisjonen. Flott at du har fått med linjene/strukturen på steinhellene. Lager tøffe linjer og kvadratiske former. Skyggen gir også en stilig effekt. Hun er nemlig myyye større i skyggen enn i virkeligheten....forestiller meg at hun liker det dårlig, siden en av intensjonene med løpingen er og kanskje se mindre ut:-) Herlig tolkning det med den store skyggen, det hadde jeg virkelig ikke tenkt på. Henning
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Lekkert bilde! Likte godt gjennskinnet i hellene, rutene og stripene. Og så greier du å få plassert en person på rett sted! Godt jobba! Lurer på hvor lang tid du brukte på dette....finne stedet....riktig lys....stå i mørket og vente på offeret.... 1
HSP Skrevet 13. april 2015 Forfatter Skrevet 13. april 2015 Lekkert bilde! Likte godt gjennskinnet i hellene, rutene og stripene. Og så greier du å få plassert en person på rett sted! Godt jobba! Lurer på hvor lang tid du brukte på dette....finne stedet....riktig lys....stå i mørket og vente på offeret.... Takk Helene. Litt tilfeldig, gikk forbi og likte lyset og ventet et par minutter på at det skulle skje noe. Henning
Anbefalte innlegg