Ragnar Skj Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Ja litt uvanlig opp/ned positur til grønnsisik å være. Ikke desto mindre et skarpt og fint portrett. Vennlig hilsen Ragnar
Torhild Jansen Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Nydelig, skarp og fin 'i tøyet' mvh Torhild
Leif Olsson Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Nice grønnsisik, siskin in rare pose .... Best regards Leif
Albert Andersson Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Hei, Oddmund. Superskarpt og flott bilde av grønnsisik i artig, men ikke uvanlig posisjon ! M v h Albert.
Torbjørn Milje Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Et flott fuglebilde med en meget god skarphet, fine farger og en fin beskjæring Mvh Torbjørn
Lisbeth Grendal Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Hei Oddmund. Kjempemorsomt bilde av grønnsisiken. Skarpt, og med kjempefine farger. Mvh. Lisbeth.
Roar Kneppen Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Skarp som bare fy den akrobaten der. Ligger vel helt på kanten mot overskjerping da jeg ser noe er iferd med å gråne ørlite. Slikt pleier jeg å dekke over (kamuflere) ved å øke kontrast og/eller fargemetting. Uansett står den seg godt mot den slørete bakgrunnen. Roar
okjo Skrevet 13. april 2015 Forfatter Skrevet 13. april 2015 Tusen takk for kommentarene folkens Mvh Oddmund
okjo Skrevet 13. april 2015 Forfatter Skrevet 13. april 2015 Skarp som bare fy den akrobaten der. Ligger vel helt på kanten mot overskjerping da jeg ser noe er iferd med å gråne ørlite. Slikt pleier jeg å dekke over (kamuflere) ved å øke kontrast og/eller fargemetting. Uansett står den seg godt mot den slørete bakgrunnen. Roar Takk for tilbakemelding, prøver å ikke overdrive skarping, skal sjekke opp bildefila i Aperture, har kanskje skjerpet fuglen selektivt i tillegg til vanlig skarping, for å unngå halo Mvh Oddmund
Anbefalte innlegg