Albert Andersson Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Hei, Torhild. Skarpt og fint bilde av blåmeis, en av mine absolutte favoritter på fòrplassen, godlynt og uredd, - men ofte litt for kjapp for en gjennomsnittlig (rask) langsom fotograf som meg ! M v h Albert. 1
Leif Olsson Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Flott blåmeis, blue Tit God helg ! M v h Leif 1
Torbjørn Milje Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Denne ser flott ut Torhild. Her er fine farger, god skarphet, en rolig og fin bakgrunn samt en fin beskjæring av bildet. Mvh Torbjørn 1
Torhild Jansen Skrevet 10. april 2015 Forfatter Skrevet 10. april 2015 Hei, Torhild. Skarpt og fint bilde av blåmeis, en av mine absolutte favoritter på fòrplassen, godlynt og uredd, - men ofte litt for kjapp for en gjennomsnittlig (rask) langsom fotograf som meg ! M v h Albert. Takker ... det er disse som er 'mest sultne' her hos meg, men lynraske er de jo ... mvh. Torhild
Torhild Jansen Skrevet 10. april 2015 Forfatter Skrevet 10. april 2015 Flott blåmeis, blue Tit God helg ! M v h Leif Takk takk Leif, og god helg til deg og mvh. Torhild
Torhild Jansen Skrevet 10. april 2015 Forfatter Skrevet 10. april 2015 Denne ser flott ut Torhild. Her er fine farger, god skarphet, en rolig og fin bakgrunn samt en fin beskjæring av bildet. Mvh Torbjørn Takk for kommentaren Torbjørn ... hyggelig ... mvh. Torhild
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Fint blåmeisbilde. Ser virkelig ut til å konsentrere seg om nista :-) 1
Torhild Jansen Skrevet 11. april 2015 Forfatter Skrevet 11. april 2015 Fint blåmeisbilde. Ser virkelig ut til å konsentrere seg om nista :-) Takk for hyggelig kommentar
Anbefalte innlegg