Tjohei Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Satte nylig inn mitt nye (!) 9700pro, og jeg sliter med mye hakking i Call of Duty og Halo demoene. 3dmark03 går helt fint derimot, får 4300 i score. Har cat 3.8 (hadde de samme problemene med 3.7), dx9.0b, nyflashet bios... Grunnen til at jeg oppgraderte, var at det gamle skjermkortet ble grilla av lynet. Fikk masse pipelyder når jeg skrudde på data'n, og hvis den klarte å boote var skjermen svart. Har noen led's bakpå maskinen som indikerte feil i diverse, men den hadde store problemer med ting som hadde med vga ting å gjøre. Fikk låne et eldre AGP kort, og alt funket prikkfritt. Så da var det bare å skaffe nytt. Men nå sliter jeg altså med dette nye også. Når jeg skrur på data'n kommer mye av de samme pipelydene som tidligere nevnt, men når jeg resetter den, booter den som normalt. Kan skjermkortet være dårlig? Da burde det vel vært ustabilt (har ikke merket noe til det enda). Kan det være at hk fikk smake elektrisitetens blå karamell det også, og at det burde vært bytta ut og? Eller kan det være software? Jeg får nemlig ikke kjørt 3dmark2001, for den klager over at dx8.1 ikke er installert... Alle forslag er velkomne. Det her går meg på nervene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå