Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Org. atferd og ledelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Da er dette neste eksamen for meg i hvert fall. Er det noen som har noen tips til dette faget? Noen som har vært tilstede i forelesninger og/eller har snakket med forelesere og har noen tanker om hvilke oppgaver som kommer på eksamen?

Toppstudent: Du trenger ikke å prøve å pushe de latterlige dyre notatene dine.

Lenke til kommentar

Da er dette neste eksamen for meg i hvert fall. Er det noen som har noen tips til dette faget? Noen som har vært tilstede i forelesninger og/eller har snakket med forelesere og har noen tanker om hvilke oppgaver som kommer på eksamen?

Toppstudent: Du trenger ikke å prøve å pushe de latterlige dyre notatene dine.

Jeg har selv ikke vært på noen av forelesningene fordi jeg oppholder meg i utlandet, har kun jobbet med de 2 obligatoriske innleveringene , synes dette faget er så kjedelig , jeg har nå prøvd å gå inn på enkeleksamen.no men får neppe tilgang til dette faget. Så eneste som vil nytte for meg er å lese på løsningforslagene dersom noen har det tilgjengelig ...

Lenke til kommentar
Jeg har selv ikke vært på noen av forelesningene fordi jeg oppholder meg i utlandet, har kun jobbet med de 2 obligatoriske innleveringene , synes dette faget er så kjedelig , jeg har nå prøvd å gå inn på enkeleksamen.no men får neppe tilgang til dette faget. Så eneste som vil nytte for meg er å lese på løsningforslagene dersom noen har det tilgjengelig ...

 

http://enkeleksamen.no/gratiskurs/organisasjonsatferd-og-ledelse/

 

Bare  vær innlogget på enkeleksamen før du trykker på linken så kommer du inn, er helt gratis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...