Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Org. atferd og ledelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært så mye på forelesning. Har vi fått oppgavene enda? (ligger ikke ute på itsl) eller er det de samme som man hadde tidligere og som man finner på tidligere eksamener?

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Da er dette neste eksamen for meg i hvert fall. Er det noen som har noen tips til dette faget? Noen som har vært tilstede i forelesninger og/eller har snakket med forelesere og har noen tanker om hvilke oppgaver som kommer på eksamen?

Toppstudent: Du trenger ikke å prøve å pushe de latterlige dyre notatene dine.

Skrevet

Da er dette neste eksamen for meg i hvert fall. Er det noen som har noen tips til dette faget? Noen som har vært tilstede i forelesninger og/eller har snakket med forelesere og har noen tanker om hvilke oppgaver som kommer på eksamen?

Toppstudent: Du trenger ikke å prøve å pushe de latterlige dyre notatene dine.

Jeg har selv ikke vært på noen av forelesningene fordi jeg oppholder meg i utlandet, har kun jobbet med de 2 obligatoriske innleveringene , synes dette faget er så kjedelig , jeg har nå prøvd å gå inn på enkeleksamen.no men får neppe tilgang til dette faget. Så eneste som vil nytte for meg er å lese på løsningforslagene dersom noen har det tilgjengelig ...

Skrevet
Jeg har selv ikke vært på noen av forelesningene fordi jeg oppholder meg i utlandet, har kun jobbet med de 2 obligatoriske innleveringene , synes dette faget er så kjedelig , jeg har nå prøvd å gå inn på enkeleksamen.no men får neppe tilgang til dette faget. Så eneste som vil nytte for meg er å lese på løsningforslagene dersom noen har det tilgjengelig ...

http://enkeleksamen.no/gratiskurs/organisasjonsatferd-og-ledelse/

Bare  vær innlogget på enkeleksamen før du trykker på linken så kommer du inn, er helt gratis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...