Fotoskrulla Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Tipper gubben hennes passet på og ville nok jaget deg hvis du kom for nær! stilig bilde.
Jaeggen Skrevet 8. april 2015 Forfatter Skrevet 8. april 2015 Tipper gubben hennes passet på og ville nok jaget deg hvis du kom for nær! stilig bilde. Takk for kommentar. Så ikke gubben, men han så kanskje meg ?, eller kanskje han var på guttetur ?
Albert Andersson Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Hei, Jaeggen. Hos knoppsvaner (og antagelig også sangsvaner) er det vanlig at begge foreldrene bytter på å ruge på eggene. Dersom "den rugende" hadde oppfattet at "inntrengeren" Jaeggen utgjorde en risiko, ville svanen kalt på maken, som raskt ville ha ankommet rugeplassen for å forsvare reiret. Jeg synes bildet er ordentlig fint, - både når det gjelder komposisjon / utsnitt, skarphet / eksponering, farger og lys ! Og jeg håper at alle opptrer i tråd med rådene i følgeteksten M v h Albert.
Jaeggen Skrevet 9. april 2015 Forfatter Skrevet 9. april 2015 Hei, Jaeggen. Hos knoppsvaner (og antagelig også sangsvaner) er det vanlig at begge foreldrene bytter på å ruge på eggene. Dersom "den rugende" hadde oppfattet at "inntrengeren" Jaeggen utgjorde en risiko, ville svanen kalt på maken, som raskt ville ha ankommet rugeplassen for å forsvare reiret. Jeg synes bildet er ordentlig fint, - både når det gjelder komposisjon / utsnitt, skarphet / eksponering, farger og lys ! Og jeg håper at alle opptrer i tråd med rådene i følgeteksten M v h Albert. Takk for kommentar.Ja, han var nok ikke så langt unna skal du se,?
Roar Kneppen Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Herlig svanebile der jeg ikke nøler med å henge meg med på'n Albert. Roar
Jaeggen Skrevet 9. april 2015 Forfatter Skrevet 9. april 2015 Herlig svanebile der jeg ikke nøler med å henge meg med på'n Albert. Roar Takk for det, Roar.
Anbefalte innlegg