Gjest member-296438 Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Vel....kan vel kalles mer en turtelduer. Tukleduer kanskje? Godt:-) observert og godt:-) fanget!
GroKoDilla Skrevet 8. april 2015 Forfatter Skrevet 8. april 2015 Vel....kan vel kalles mer en turtelduer. Tukleduer kanskje? Godt:-) observert og godt:-) fanget! Ja, nå tenkte jeg på det åtte meter høye fallet utfor kanten jeg, da ;-)
GroKoDilla Skrevet 8. april 2015 Forfatter Skrevet 8. april 2015 Vel....kan vel kalles mer en turtelduer. Tukleduer kanskje? Godt:-) observert og godt:-) fanget! Ja, nå tenkte jeg på det åtte meter høye fallet utfor kanten jeg, da... Skal være forsiktig med hvor man turtler ;-)
Gjest member-296438 Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Vel....kan vel kalles mer en turtelduer. Tukleduer kanskje? Godt:-) observert og godt:-) fanget! Ja, nå tenkte jeg på det åtte meter høye fallet utfor kanten jeg, da... Skal være forsiktig med hvor man turtler ;-) Får satse på at de får en "flying start"......
Jaeggen Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 he he..... Litt på kanten, helt på kanten :-) Flott fanget !
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Ja. i dobbel forstand ser det ut til. Den stakkars mørke oppblåste ser nokså undertrykt ut. Fint plassert i flata med bevegelsesuskarphet på han med makta. Kunne tenkt meg et ørlite kutt oppe så stanga gikk rent ut på øvre ramme framfor i hjørnet. Roar
Ragnar Skj Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Actionbilde vil jeg kalle det ! Vennlig hilsen Ragnar
GroKoDilla Skrevet 9. april 2015 Forfatter Skrevet 9. april 2015 Ja. i dobbel forstand ser det ut til. Den stakkars mørke oppblåste ser nokså undertrykt ut. Fint plassert i flata med bevegelsesuskarphet på han med makta. Kunne tenkt meg et ørlite kutt oppe så stanga gikk rent ut på øvre ramme framfor i hjørnet. Roar Tusen takk for dine konstruktive tilbakemeldinger, Roar! Det setter jeg veldig pris på!!
Anbefalte innlegg