Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Ekstraservice... Bildet er fjernet.
Albert Andersson Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Hei, Alec. Reklameserien med "Shell-dama" Marianne Krogness var veldig bra, og det er synd at så mange drivstoff-forhandlere legger inn "årene", slik at servicetilbudet blir amputert. Jeg liker godt komposisjonen i bildet ditt, der du framhever motivet ved å velge et lite skarphetsdybdeområde, men med et utsnitt som gjør det mulig å "myse" inn i resten av bildet ! M v h Albert.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Hei, Alec. Reklameserien med "Shell-dama" Marianne Krogness var veldig bra, og det er synd at så mange drivstoff-forhandlere legger inn "årene", slik at servicetilbudet blir amputert. Jeg liker godt komposisjonen i bildet ditt, der du framhever motivet ved å velge et lite skarphetsdybdeområde, men med et utsnitt som gjør det mulig å "myse" inn i resten av bildet ! M v h Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Som et resultat av denne reduksjonen av servicetilbudet har jeg nok fylt min siste tank her på denne stasjonen. Mvh Alec
Gjest member-296438 Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Knalltøff skarphet her:-) Stilig og kreativt komponert, med kortautomaten klint oppe i hjørnet.
Anbefalte innlegg