Gå til innhold

så ser eg atter slike fjell og daler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det stemmer. Det er på gran canaria og akkurat denne fjellformasjonen er endel av det vi kaller på lokal folkemunne gran canarias grand canyon

Skrevet

Flott landskap å betrakte, lyset og den brunrustne fargen på Kanariøyene er ikke like enkel å få fram, men dette har du greid på en utmerket måte her.

Vennlig hilsen Ragnar

Skrevet

Flott landskap å betrakte, lyset og den brunrustne fargen på Kanariøyene er ikke like enkel å få fram, men dette har du greid på en utmerket måte her.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen Takk for hyggelig kommentar. Det var koselig å høre.

Skrevet

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen Takk for hyggelig kommentar. Det var koselig å høre.

Og her må jeg be alle som leser dette om å se på fullstørrelse versjonen, ganske stor forskjell på "kraft" og detaljer i bildet !!

Skj

• Liker 1
Skrevet

Hei, Knut S.

Når man ser disse fjellformasjonene, er det lett å forestille seg at de høyeste toppene kan være 4-5000 meter høye, men det høyeste punktet på Gran Canaria, Pico de las Nieves, rager 1949 meter til værs.

Bildet er skarpt og godt eksponert, og i full størrelse vises et vell av detaljer ! :)

Fargene er meget realistiske, slik jeg ser det.

M v h Albert.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for hyggelig kommentar Albert. Ja du har helt rett i at pico de las nieves er den høyeste toppen på gran canaria.

Ja skal ikke ha lagt på noe særlig med farge på dette

• Opprett ny...