Ragnar Skj Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Bølgende Ryggelandskap. Severdig bilde. Vennlig hilsen Ragnar
Roar Kneppen Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Min forkjærlighet for smale liggende formater og dybdesug får meg til å tenke ytterligere kutt oppe. Slett ikke nødvendig for bildet funker jo godt som det gjør i utsnitt og komp med svært god dybdeskarphet selv om jeg ville fulgt grunnregelen med 1/3 av bildet til himmel her. Lyset og fargene forteller litt om hva vi forhåpentligvis har i vente framover nå. Roar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Nydelige farger i et behagelig landskap. Fin komp, men et kutt i himmelen som Kneppen nevner, kan ha noe for seg.
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Hei, Bjarte. Du har presentert en rekke bilder av kulturlandskapet i Rygge, og dette bildet viser hvor vakkert dette området kan være, med bølgende åkre og høye, staselige trær, - ofte plantet som en allé langs en gårdsvei. Det er å håpe at dette kulturlandskapet vil bli bevart for framtiden gjennom fortsatt jordbruk. M v h Albert.
Torbjørn Milje Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Et flott bilde dette med et noe annet landskap enn der jeg bor. Fine farger, fin komp og god skarphet. Mvh Torbjørn
Anbefalte innlegg