Ragnar Skj Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Et nydelig bilde ! Nærmest perfekt komponert i mine øyne. Vennlig hilsen Ragnar
Roar Kneppen Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Herlig lys og farger. Fint utsnitt og komposisjon. Et bilde som også ville kle et panoramaformat så mitt forslag går ut på å kutte vekk alt det blå oppe hvilket øker dybdefølelsen og også kutte på oversiden av steinen til høyre nede. Da sitter du igjen med essensen av bildet - kanskje som en v2? Roar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Nydelig Torbjørn! men er enig med Kneppen at det kunne vært artig å sett et panoramautsnitt også.
Torbjørn Milje Skrevet 3. april 2015 Forfatter Skrevet 3. april 2015 Tusen takk for hyggelige og fine kommentarer. Mvh Torbjørn
Albert Andersson Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Hei, Torbjørn. Flott komposisjon og et praktfullt bilde av et vakkert stykke natur, der skarphet / eksponering, farger og lys er nærmest perfekt, etter min vurdering ! M v h Albert.
Torbjørn Milje Skrevet 3. april 2015 Forfatter Skrevet 3. april 2015 Tusen takk Albert for din fine kommentar. Mvh Torbjørn
Anbefalte innlegg