Gå til innhold

[Løst] Nye pc høyttalere, hva skal man velge?


Anbefalte innlegg

Er ute ett par nye høyttalere til pc'n min etter at jeg nylig pensjonerte mitt gamle Gigaworks T3(lyden ble dårlig til slutt). Er ute etter noe som er bedre og som gir bedre lyd. Bruker headsett for det meste til gaming så det vil bli mest brukt til musikk.

 

Tenker meg noe ala 2.1 eller bare vanlig stereo 2.0. 

 

Kan lett gå for noe i prisklassen 1500-2000 kr

 

Noen som har noe og anbefale?  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett litt på disse som de har på Hi-Fi klubben selv men, dette https://www.komplett.no/corsair-gaming-audio-series-sp2500/622397#!tab:extra  Corsair Gaming Audio Series SP2500 ser jo faktisk ikke så ille ut det heller, bare at selve høyttalerne er litt små :S Men de har nå fått gode anmeldelser på Komplett ihvertfall.  Og en annen ting, de jo rundt 4-5 år gamle allerede. 

Lenke til kommentar

https://www.hifiklubben.no/hoyttalere/aktivepc-hoyttalere/

 

Jeg er godt fornøyd med Cerwin-Vega høytalerene her. Har skikkelig! anlegg i stua, så bruker di jo i hovedsak som nettopp PC høytalere, men er ihvertfal fornøyd.

Hvilken av Cerwin Vega sine modeller var det du hadde av de to der?

 

Tror det blir enten noe fra Cerwin Vega eller det Corsair Sp2500 settet, men bestiller ikke noe nå før helgen ihvertfall.

 

Vil gjerne høre fra dere andre også, om noen har andre gode tips eller erfaringer :) 

Lenke til kommentar

Hvis HiFi klubben tar inn igjen XD5 serien så er muligheten stor for at jeg bestiller meg ett sett av dem ja pluss den subwooferen som passer bra til den.

 

Cerwin Vega er jo ett godt kjent merke innen for god lyd så, selv om de gjerne bråker litt mer en andre typer :p;)

 

Har heller ikke funnet noen andre nettbutikker i Norge som har disse høyttalerne så får satse på at HiFi tar dem inn igjen.  

Lenke til kommentar

Hvis HiFi klubben tar inn igjen XD5 serien så er muligheten stor for at jeg bestiller meg ett sett av dem ja pluss den subwooferen som passer bra til den.

 

Cerwin Vega er jo ett godt kjent merke innen for god lyd så, selv om de gjerne bråker litt mer en andre typer :p;)

 

Har heller ikke funnet noen andre nettbutikker i Norge som har disse høyttalerne så får satse på at HiFi tar dem inn igjen.  

Grensen, og Marcus Thranes gate butikkene i Oslo har di inne.

Endret av Rune_
Lenke til kommentar

 

Hvis HiFi klubben tar inn igjen XD5 serien så er muligheten stor for at jeg bestiller meg ett sett av dem ja pluss den subwooferen som passer bra til den.

 

Cerwin Vega er jo ett godt kjent merke innen for god lyd så, selv om de gjerne bråker litt mer en andre typer :p;)

 

Har heller ikke funnet noen andre nettbutikker i Norge som har disse høyttalerne så får satse på at HiFi tar dem inn igjen.  

Grensen, og Marcus Thranes gate butikkene i Oslo har di inne.

 

Fikk mail fra HiFi klubben idag, dette er vist ett produkt som ut går fra sortimentet deres :/ så det er ikke noe de vil ta inn igjen, så da ser det ut som om det kun er disse to butikkene som har de igjen hos seg ;/  Synd jeg ikke bor i Oslo :/  Små kjipe greier :S 

Lenke til kommentar

 

 

Hvis HiFi klubben tar inn igjen XD5 serien så er muligheten stor for at jeg bestiller meg ett sett av dem ja pluss den subwooferen som passer bra til den.

 

Cerwin Vega er jo ett godt kjent merke innen for god lyd så, selv om de gjerne bråker litt mer en andre typer :p;)

 

Har heller ikke funnet noen andre nettbutikker i Norge som har disse høyttalerne så får satse på at HiFi tar dem inn igjen.  

Grensen, og Marcus Thranes gate butikkene i Oslo har di inne.

 

Fikk mail fra HiFi klubben idag, dette er vist ett produkt som ut går fra sortimentet deres :/ så det er ikke noe de vil ta inn igjen, så da ser det ut som om det kun er disse to butikkene som har de igjen hos seg ;/  Synd jeg ikke bor i Oslo :/  Små kjipe greier :S 

 

Simple Audio Listen - Bluetooth Speakers. Satt ned fra 4 000 til 1 500 hos ProShop. Det kraftige prisfallet sies å være fordi Corsair har kjøpt opp fabrikken. Kan skrive under på at lyden er fyldig og fin, selv uten tilkoblet subwoofer som det er utgang for. Som PC-høyttalere er de ypperlige, har dem selv. Har muligheter for blåtannstilkobling også. Anbefales på det rødeste! 

Lenke til kommentar

JBL LSR305

 

https://www.youtube.com/watch?v=k36DoA8Wmuc

 

Får de for i underkant av 3 for paret.. knallbra og milevis bedre enn alle andre vanlige "pc-høyttalere"!

Ser nice ut de der ja, men de blir vel store for min del. Har ikke så stor plass her til dem :p

 

Tror jeg heller velger og gå for XD4, de er bare litt mindre en XD5 og de har dem inne på lager :)  Ellers er dem ganske så identiske. Og de koster snaue 100 kroner mindre :) 

Lenke til kommentar

Fikk høyttalerne mine idag :D 

post-55687-0-66341900-1428688342_thumb.jpg

 

Disse passer perfekt inn her hos meg, kunne ikke hatt noen spesielt større ser jeg. Syntes også det er god lyd i dem så langt :) Så nå venter jeg bare på subwooferen som jeg også bestilte, hår den kommer til uken :D 

 

Så tråden min er i grunnen løst ;) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...