Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ber meg kle meg naken når han kommer på døren....Player han meg?


Anbefalte innlegg

Jeg har et forhold til en mann. Det er et veldig rart forhold. Vi oppfører oss mer som venner til vanlig når vi treffes. Vi går på turer sammen, går på kino, går ut å spiser osv, uten å ha sex og. Han deler leilighet med en hybelkamerat, så derfor så kan jeg sjelden komme på besøk til han. Men hver gang han kommer på besøk til meg så ber han meg komme ut naken i døren, eller ligge naken i sengen å vente på han. Jeg føler alltid at han har det travelt (han oppfører seg slik), og at han egentlig vil hjem å sove så jeg spør han ikke om han vil sove over. 

 

Han kan ofte komme uten at jeg vet det, klokken 2 på nattestid å ringe på... 

 

Han kaller meg kjæresten sin. 

 

Høres det ut som om han player meg? 



Anonymous poster hash: a6dc1...bdc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han vil at du skal møte han i døra naken eller ligge på senga naken, men dere har ikke sex? Har du noen gang gjort det, hvis du har, hva endte det opp med?

 

Vil du ha sex med han? Har dere snakket om sex eller forholdet deres? Seriøst forhold for dere begge to?

 

Å "playe" er vel å få noen til å tro at du liker dem, bare for de skal ha sex med deg. Og så gi faen eller ikke ta kontakt senere etc. Så når sex ikke er inn i bildet så lurer jeg litt. Men jeg ville ikke ha sagt at han "player" deg nei. Kan jo hende at han leker med følelsene dine. At han liker å vite at han har deg der han vil ha deg.

 

Hvor lenge har dere holdt på? Har du noen gang møtt hybelkameraten hans eller noen av vennene hans? 

 

Kan jo hende han liker å ta det utrolig sakte når det kommer til sex. Kanskje han er jomfru? 

Lenke til kommentar

Han vil at du skal møte han i døra naken eller ligge på senga naken, men dere har ikke sex? Har du noen gang gjort det, hvis du har, hva endte det opp med?

 

Vil du ha sex med han? Har dere snakket om sex eller forholdet deres? Seriøst forhold for dere begge to?

 

Å "playe" er vel å få noen til å tro at du liker dem, bare for de skal ha sex med deg. Og så gi faen eller ikke ta kontakt senere etc. Så når sex ikke er inn i bildet så lurer jeg litt. Men jeg ville ikke ha sagt at han "player" deg nei. Kan jo hende at han leker med følelsene dine. At han liker å vite at han har deg der han vil ha deg.

 

Hvor lenge har dere holdt på? Har du noen gang møtt hybelkameraten hans eller noen av vennene hans? 

 

Kan jo hende han liker å ta det utrolig sakte når det kommer til sex. Kanskje han er jomfru? 

hahaha , var ikke sånn jeg mente det. Vi har sex... Men vi kan gjøre andre ting sammen uten å ha sex også. 

 

Anonymous poster hash: a6dc1...bdc

Lenke til kommentar

Han vil at du skal møte han i døra naken eller ligge på senga naken, men dere har ikke sex? Har du noen gang gjort det, hvis du har, hva endte det opp med?

 

Vil du ha sex med han? Har dere snakket om sex eller forholdet deres? Seriøst forhold for dere begge to?

 

Å "playe" er vel å få noen til å tro at du liker dem, bare for de skal ha sex med deg. Og så gi faen eller ikke ta kontakt senere etc. Så når sex ikke er inn i bildet så lurer jeg litt. Men jeg ville ikke ha sagt at han "player" deg nei. Kan jo hende at han leker med følelsene dine. At han liker å vite at han har deg der han vil ha deg.

 

Hvor lenge har dere holdt på? Har du noen gang møtt hybelkameraten hans eller noen av vennene hans? 

 

Kan jo hende han liker å ta det utrolig sakte når det kommer til sex. Kanskje han er jomfru? 

Grunnen til at jeg kan tro at han egentlig kun er ute etter sex, er at han spør meg om å gå naken ut i døren, ligge naken i sengen å vente på han... men det er jo ikke sikkert at det er det han er ute etter. Vi har holdt på i 1 år. Jeg har aldri møtt hybelkameraten eller vennene hans. Men tror ikke at han har noe særlig med venner... 

 

Anonymous poster hash: a6dc1...bdc

Lenke til kommentar

Beklager, var jeg som misforstod.

 

Når dere gjør ting utenom å ha sex, så tviler jeg på at han "player" deg. Spesielt ikke hvis dere ha holdt på i 1 år og gjør andre ting sammen. Ville aldri ha kalt ei jente jeg "playa" for kjæresten min. Man har ikke lyst til å gi jenta man "player" for store forhåpninger. Men utrolig vanskelig å si hva han egentlig er ute etter. Kan godt hende han liker at dere er friends with benefits.

 

Men har dere aldri snakket sammen om forhold?  Vil du noe mer med han?

 

Holdt på 1 år uten å ha møtt noen. Første jeg tenker er at han har flere på si eller at han har dame. Men dette vet vel du bedre enn meg.

 


 

Lenke til kommentar

 

Beklager, var jeg som misforstod.

 

Når dere gjør ting utenom å ha sex, så tviler jeg på at han "player" deg. Spesielt ikke hvis dere ha holdt på i 1 år og gjør andre ting sammen. Ville aldri ha kalt ei jente jeg "playa" for kjæresten min. Man har ikke lyst til å gi jenta man "player" for store forhåpninger. Men utrolig vanskelig å si hva han egentlig er ute etter. Kan godt hende han liker at dere er friends with benefits.

 

Men har dere aldri snakket sammen om forhold?  Vil du noe mer med han?

 

Holdt på 1 år uten å ha møtt noen. Første jeg tenker er at han har flere på si eller at han har dame. Men dette vet vel du bedre enn meg.

 

 

 

Vi har holdt på i 1 år uten at jeg har møtt noen venner av ham. Men han er egentlig fra et annet land, så er mulig derfor. 

 

Han kaller meg kjæresten sin. Men jeg forstår lite av han på noen måter. Han virker engasjert ut heldigvis, men noen ganger så kan det bli til at vi ser hveandre litt sjelden på grunn av jobb, og da blir det kun en gang i uken. Det virker til at han liker å være litt alene og. Men når han er alene så sender han mye meldinger til meg hele tiden. 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: a6dc1...bdc

Lenke til kommentar

Vel ut ifra det du skriver så tror jeg ikke han player deg. Ingen som bare har lyst på sex hadde giddet å holde så mye kontakt og funnet på ting hele tiden. Jeg hadde i hvert fall ikke orket. 

 

Vil anbefale deg å snakke med han hvis det er noe du er usikker på eller lurer på. Kommunikasjon er viktig i et forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel ut ifra det du skriver så tror jeg ikke han player deg. Ingen som bare har lyst på sex hadde giddet å holde så mye kontakt og funnet på ting hele tiden. Jeg hadde i hvert fall ikke orket. 

 

Vil anbefale deg å snakke med han hvis det er noe du er usikker på eller lurer på. Kommunikasjon er viktig i et forhold.

Det er gjerne bare meg som er redd for å bli playet. Jeg har alltid vært redd det, og det kan ha ødelagt for meg å fnne meg en mann tidligere. 

 

Jeg har blitt vant med at mange menn viser interesse for meg, men jeg føler at de virker så overfladiske ut. Jeg pleier å rømme med en gang de viser tegn til at de ønsker sex. Men denne gangen så ble jeg ganske betatt , og jeg bestemte meg for å gi det en sjanse. Jeg føler at jeg fortsatt går rundt og er usikker. Det er vel fordi man hører mye om menn som kun er ute etter en ting. Også tror jeg at det er så mange av de. 

 

Jeg håper at det er som du sier. Det kan jo virke som om han ihvertfall ønsker et vennskap med meg også. Så hadde han vært en player så ville han overhodet ikke orket å finne på ting sammen med meg i tillegg, og så lenge.. .. 1 år er jo lang tid. 

 

Anonymous poster hash: a6dc1...bdc

Lenke til kommentar

Høres definitivt ikke sunt ut.... det beste for deg, selv om det garantert er vrient, er å bryte kontakten å finne en som er villig til å introdusere deg for venner osv.

 

Problemet slik det er nå, er at du legger begrensninger på deg selv når det gjelder å finne en potensiell kjæreste, siden du innerst inne er usikker på om du faktisk HAR en kjæreste....

Ved å kvitte deg med ham nå, er det lettere for deg å finne en ordentlig fyr og på sikt vil det ganske sikkert være en bedre løsning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...