Gjest member-296438 Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Meget godt observert! Morsomt og kreativt og her er ikke s/hv noe tema. Tøft lys og masse linjer. Folkene godt plassert. Det gule feltet til høyre, var det slik eller har du tilført farge? Kult med gult ihvertfall:-)
HSP Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Meget godt observert! Morsomt og kreativt og her er ikke s/hv noe tema. Tøft lys og masse linjer. Folkene godt plassert. Det gule feltet til høyre, var det slik eller har du tilført farge? Kult med gult ihvertfall:-) Takk. Intet tilført eller fjernet i mine bilder.
Gjest member-296438 Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Meget godt observert! Morsomt og kreativt og her er ikke s/hv noe tema. Tøft lys og masse linjer. Folkene godt plassert. Det gule feltet til høyre, var det slik eller har du tilført farge? Kult med gult ihvertfall:-) Takk. Intet tilført eller fjernet i mine bilder. Mente at du hadde sagt det tidligere, men tillot meg og spørre:-) Du har vært rimelig snartenkt her iallefall:-)
HSP Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Meget godt observert! Morsomt og kreativt og her er ikke s/hv noe tema. Tøft lys og masse linjer. Folkene godt plassert. Det gule feltet til høyre, var det slik eller har du tilført farge? Kult med gult ihvertfall:-) Takk. Intet tilført eller fjernet i mine bilder. Mente at du hadde sagt det tidligere, men tillot meg og spørre:-) Du har vært rimelig snartenkt her iallefall:-) Og litt flaks
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Åhhh! Dritkult! . På en måte et sv/hv bilde i farger! Hihi! 1
HSP Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Åhhh! Dritkult! . På en måte et sv/hv bilde i farger! Hihi! Svart-hvitt, nå også i farger.. 1
Ovidia2 Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Tøfft! Nesten svarthvitt men med gulfargen som stikker ut og dette er jo bare helt naturlig ikke laget i photoshop. Hilsen Tove
HSP Skrevet 30. mars 2015 Forfatter Skrevet 30. mars 2015 Tøfft! Nesten svarthvitt men med gulfargen som stikker ut og dette er jo bare helt naturlig ikke laget i photoshop. Hilsen Tove Tusen takk Tove!
Anbefalte innlegg