Gå til innhold

Bokfink (hann) ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bokfinken er en kjær gjest, men har ikke vist seg hos meg det jeg har sett etter at jeg kom hjem.

Perfekt plassert i flata i godt lys med herlig skarphet og detaljer i den flotte fargerike fjærdrakta.

Roar

Skrevet

Skarpt og flott av denne vakre fuglen, ikke daglig gjest hos meg, men stikker innom ;)

Hei, Torhild.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Bokfink ble observert på fòrplassen i fjor våres, men det ble ikke mulig å få tatt brukbare bilder, dessverre.

M v h Albert.

Skrevet

Ja, bokfinken er en kjær gjest, men har ikke vist seg hos meg det jeg har sett etter at jeg kom hjem.

Perfekt plassert i flata i godt lys med herlig skarphet og detaljer i den flotte fargerike fjærdrakta.

Roar

Hei, Roar.

Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! :)

M v h Albert.

Skrevet

Et meget flott bilde av en like flott fugl. Fin beskjæring, nydelige duse farger og en fin og rolig bakgrunn i bildet.

Dette kan du!!!

Mvh Torbjørn

Hei, Torbjørn.

Hjertelig takk for hyggelig, positiv kommentar ! :)

Jeg lærer litt etter hvert, håper jeg :)

M v h Albert.

Skrevet

Hei Albert.

Fin bofink, chaffinch, som er bort fra deg  :hmm:  En fugel som jeg ikke sett her ænnå, bare bjørkefink, brambling  :)

God søndag...s...kveld !!!!!

Hilsen Leif :)

Skrevet

Hei Albert.

Fin bofink, chaffinch, som er bort fra deg  :hmm:  En fugel som jeg ikke sett her ænnå, bare bjørkefink, brambling  :)

God søndag...s...kveld !!!!!

Hilsen Leif :)

Hei, Leif.

Tusen takk for hyggelig, informativ tilbakemelding ! :)

Ha en trivelig søndagskveld, du også :)

M v h Albert.

Skrevet

Bokfinken Knut sang Eva Rydberg om på 70 tallet. Kanskje det er denne? Flott bilde.

Ragnar

Hei, Ragnar.

Tusen takk for hyggelig kommentar, - "Den närsynte "bokfinken Knut" var et av Eva Rydbergs uforglemmelige

"glansnumre" ! :)

M v h Albert.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...