Gå til innhold

Ung gråspurv ... .


Anbefalte innlegg

Hei Albert.

 

 

Har du sovet i timen? :hmm: Nei bare tuller, skojar, lit :hm: Førstår at du hatt det travelt og velkommen tilbake med et flott bilde av en ung gråspurv, Young house sparrow :)

 

 

God h...elg !!!!!

 

 

Leif :)

 

Hei, Leif.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og god helg til deg også, Leif ! :)

Omstendigheter og prosjekter har tatt mye tid i vinter, men nå ser det ut til at det kan bli noe tid til foto, også.

 

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei Albert.

 

 

Har du sovet i timen? :hmm: Nei bare tuller, skojar, lit :hm: Førstår at du hatt det travelt og velkommen tilbake med et flott bilde av en ung gråspurv, Young house sparrow :)

 

 

God h...elg !!!!!

 

 

Leif :)

Hei, Leif.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og god helg til deg også, Leif ! :)

Omstendigheter og prosjekter har tatt mye tid i vinter, men nå ser det ut til at det kan bli noe tid til foto, også.

 

M v h Albert.

 

 

:hm::hmm::)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei, Olvis.

Jeg er usikker på om du liker bildet, men uansett, - takk for tilbakemelding ! :)

 

M v h Albert.

 

Litt seint, men: det betyr at jeg liker bildet!

 

Jeg elsker fugler, og spesielt gråspurver. De er så nette. Og uredde. Det er gøy å se når de tar seg sandbad i byen, rett i nærheten av folk.

Endret av Olvis
Lenke til kommentar

 

Hei, Olvis.

Jeg er usikker på om du liker bildet, men uansett, - takk for tilbakemelding ! :)

 

M v h Albert.

 

Litt seint, men: det betyr at jeg liker bildet!

 

Jeg elsker fugler, og spesielt gråspurver. De er så nette. Og uredde. Det er gøy å se når de tar seg sandbad i byen, rett i nærheten av folk.

Hei, Olvis, og takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Jeg er helt enig med deg når det gjelder gråspurver, - de har "stayerevne" og er tilpasningsdyktige.

Dessuten har de "bøttevis" med sjarm, synes jeg :)

 

M v h Albert

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...