Gå til innhold

Ung gråspurv ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Albert,

dette er bare lekkert, fin positur, godt teknisk, flotte harmoniske farger over hele flata og med en ryddig og dus bakgrunn :)

Mvh Oddmund

Skrevet

Joda, det er mer å skrive om den, nydelig portrettert, og gjennomført fargebalanse i hele billedflaten. Hyggelig å se deg tilbake i "manesjen."

Vennlig hilsen Ragnar

Skrevet

Hei Albert,

dette er bare lekkert, fin positur, godt teknisk, flotte harmoniske farger over hele flata og med en ryddig og dus bakgrunn :)

Mvh Oddmund

Hei, Oddmund.

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

M v h Albert.

Skrevet

Joda, det er mer å skrive om den, nydelig portrettert, og gjennomført fargebalanse i hele billedflaten. Hyggelig å se deg tilbake i "manesjen."

Vennlig hilsen Ragnar

Hei, Ragnar.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, - jeg håper å få noe mer "fototid" framover ! :)

M v h Albert.

Gjest member-296438
Skrevet

Fuglekongen er tilbake:-)

Som alltid god skarphet, positur og farger. Dette behersker du bedre enn mange andre:-)

Veldig hyggelig at du er tilbake. Jeg har ihvertfall savnet både dine bilder (selv om jeg er langt borte fra din sjanger) og innspill/kommentarer.

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Dette var en vakker krabat , flott portrettert og med fin komp og flotte farger . Skarpt motiv mot en fin bakrgrunn.

Fuglen er så livaktig at man nesten forventer at den flyr ut av bildet.

Det er godt du er tilbake , du har vært savnet av mange , også av meg.

Mvh

Alec

Skrevet

Fuglekongen er tilbake:-)

Som alltid god skarphet, positur og farger. Dette behersker du bedre enn mange andre:-)

Veldig hyggelig at du er tilbake. Jeg har ihvertfall savnet både dine bilder (selv om jeg er langt borte fra din sjanger) og innspill/kommentarer.

Hei, Pentaxen.

Hjertelig takk for hyggelig, positiv kommentar ! :)

M v h Albert.

Skrevet

Dette var en vakker krabat , flott portrettert og med fin komp og flotte farger . Skarpt motiv mot en fin bakrgrunn.

Fuglen er så livaktig at man nesten forventer at den flyr ut av bildet.

Det er godt du er tilbake , du har vært savnet av mange , også av meg.

Mvh

Alec

Hei, Alec.

Stor takk til deg, Alec, - det er svært hyggelig med slike tilbakemeldinger ! :)

M v h Albert.

Skrevet

Et utrolig bra fuglebilde dette. Bildet har fine duse farger, en fin beskjæring, en rolig og fin bakgrunn og en god skarphet.

Mvh Torbjørn

Hei, Torbjørn.

Tusen takk for en hyggelig og svært positiv tilbakemelding ! :)

M v h Albert.

Skrevet

Hei Albert.

Har du sovet i timen? :hmm: Nei bare tuller, skojar, lit :hm: Førstår at du hatt det travelt og velkommen tilbake med et flott bilde av en ung gråspurv, Young house sparrow :)

God h...elg !!!!!

Leif :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...