Gå til innhold

Nedtur...opptur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438
Skrevet

Går opp og ned her i livet....og da er det godt med et rekkverk!

Likte v1 veldig godt. Tøft perspektiv og komp. Flott linje gjennom bildet med rekkverket. Lager fin dybde i tillegg. S/hv synes jeg ble veldig bra. (BOMBE!)

Skrevet

Går opp og ned her i livet....og da er det godt med et rekkverk!

Likte v1 veldig godt. Tøft perspektiv og komp. Flott linje gjennom bildet med rekkverket. Lager fin dybde i tillegg. S/hv synes jeg ble veldig bra. (BOMBE!)

Hvis du ser litt nøye på rekkverket i v2, så ser du at det er ikke all verden å stole på...;). Flott du tittet innom og kommenterte! :)

Skrevet

Går for V1 hvor rekkverket er med dets linje og plassering mot himmel skaper mest inntrykk hos meg.

Et godt bilde, s/h eller farger ? - ikke godt å avgjøre, men med det litt smådramatiske uttrykket tror jeg kanskje s/h passer best.

Vennlig hilsen Ragnar

• Liker 1
Skrevet

Går for V1 hvor rekkverket er med dets linje og plassering mot himmel skaper mest inntrykk hos meg.

Et godt bilde, s/h eller farger ? - ikke godt å avgjøre, men med det litt smådramatiske uttrykket tror jeg kanskje s/h passer best.

Vennlig hilsen Ragnar

Takk for at du tok en tur innom i dag også:) Ble ganske fornøyd med s/h versjon på disse bildene.

Skrevet

Spennende med slikt man nesten bare går forbi det liker jeg!

Hilsen Tove

Hei Tove,

Jeg vet ikke om jeg skjønner helt kommentaren din i forhold til bildet mitt, men sånn generelt er jeg HELT enig! Jeg elsker å gå på oppdagelsesferd, om det er en sti i skogen eller det er bygater i en storby. Ha en flott dag! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...