ImNotHere Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Noen som kan anbefale eller fraråde dette kabinettet, evt. anbefale et annet? Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sort Kabinett m/360W MX-01B-D m/USB/FW 864,- -anders-
CrazyD Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 vel...jeg har hatt et Chieftech Dragon i vel 2 år nå og er fornøyd med det. Liker veldig godt løsningen de har for festing av CD-rom og hardisker. Eneste problemet med Dragon midi tower er at reset-knappen er knøttliten og jeg må bruke en penn eller blyant for å komme til, vet ikke hvordan det er på Matrix, men forhåpentligvis skal du ikke bruke den for mye Ellers er det romslig, greit og enkelt å komme til, strømforsyningen er relativt stillegående og har aldri hatt noe trøbbel...jeg kan gjerne anbefale Chieftech. Og mens jeg er her....jeg tenker på å bygge en maskin til med et større kabinett, og derfor lurer jeg på om noen kan anbefale en rimelig men stille PSU rundt 400-450 W...lurer på Chieftech siden jeg har god erfaring med de, men noen billigere forslag mottas med takk.
Kvinnorna Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Kan virkelig anbefale Chieftec tower.. De er gjennomførte og har mange greie "funksjoner". Ville gått for aluminiums versjonen hvis du er mye på lan osv
snole Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Jeg vil anbefale deg Lian Li sitt PC61USB. Riktignok har ikke det kabinettet Firewire i fronten. Og at det koster litt mere. Men jeg har dette kabinettet selv. Plass til 5 stk 3.5" HD'er i HD-rammen. 2 stk vifter (m/viftekontroll i 3 trinn) som blåser luft inn på HD'ene. Vifte i topp og i bakkant. Hovedkort monteres på "skuffe" som du rett og slett bare drar ut, med alle kort tilkoblet. Hele saken er i aluminium og er kjempelett. Og en annen ting, de 2 viftene i front som blåser luft inn i kassa og på HD'ene har et luftfilter. Kjekt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå