Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438
Skrevet

Oi, det var heftig.....

Skrevet

Bildet gjenspeiler ordene på en fortreffelig måte....dine kreative evner er helt spesielle.

mvh Ulv

Jeg er glad for at du synes det Ulv, takk skal du ha!

Gjest member-296438
Skrevet

Oi, det var heftig.....

Hm Vel takk :)

Intet blod, ingen kjærlighet....Tappet for blod, tappet for kjærlighet....Game over!

Skrevet

Du har en beundringsverdig evne til å komme på nye ting. Og ikke minst tekniske ferdigheter til å realisere dine visjoner på en imponerende måte. Resultatet av denne kombinasjonen er tøffe bilder som fanger interessen og vekker reaksjoner. Derfor er det alltid kult når de dukker opp i feeden.

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår sammenhengen mellom teksten og komponentene i bildet, men likevel har jeg endt opp med å sitte og se på det ganske lenge. Men man trenger heldigvis ikke å forstå kunst for å sette pris på det.

Synes forøvrig du hadde veldig tøff sveis på dette bildet. Det er kanskje det elementet i bildet jeg liker best.

Skrevet

Du har en beundringsverdig evne til å komme på nye ting. Og ikke minst tekniske ferdigheter til å realisere dine visjoner på en imponerende måte. Resultatet av denne kombinasjonen er tøffe bilder som fanger interessen og vekker reaksjoner. Derfor er det alltid kult når de dukker opp i feeden.

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår sammenhengen mellom teksten og komponentene i bildet, men likevel har jeg endt opp med å sitte og se på det ganske lenge. Men man trenger heldigvis ikke å forstå kunst for å sette pris på det.

Synes forøvrig du hadde veldig tøff sveis på dette bildet. Det er kanskje det elementet i bildet jeg liker best.

Haha takk for det Mikael! Godt at du får noe utav det, om det så bare er hår-inspirasjon :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...