Gå til innhold

Problemer med PC som ikke gjenkjenner midikeyboardet mitt.


Anbefalte innlegg

Noen som er litt high tech som kan en del om data og kan svare meg på et komplisert spørsmål? Det har seg slik at plutselig kan ikke PC'n min gjenkjenne midikeyboardet mitt lenger, men lillesøstra mi sin PC kan. Og jeg har prøvd alle USB-portene på PC'n min. Dette er midikeyboardet mitt og sånn skal det se ut når du slår det på http://www.4sound.no/tan…/usb-and-midi-keyboards/akai-mpk261Padsa til venstre skal lyse (det spiller ingen rolle om det er forskjellig farger som på bildet, eller bare rød som det alltid har vært i mitt tilfelle, for det funker uansett) men det gjør de ikke på min lenger. Men kobler jeg den til min lillesøster's PC, så dukker den opp i lista over enheter, slik den normalt skal, padsa lyser opp, og om jeg slår midikeyboardet av eller på så kommer den lyden som indikerer at du har koblet til/frakoblet USB-en. Ikke noe av dette skjer på min PC. Jeg er med andre ord helt lost. Når jeg bruker DAW's (digital audio workstation), så liker jeg å bruke midikeyboards, så dette var synd..... Det virker som PC'n min her er problemet. Men merkelig nok så gjenkjenner den USB-en til min trådløse mus..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...