wacie Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Hei Jeg har 2 win xp maskiner i netverk men den enne sliter jeg med å komme inn på. Jeg prøver å komme inn på den men så svarer den ikke. Jeg har også prøvd å setti opp en dc hub og connecta til den. Den står å går på 10 B/s en stund også blir jeg disconnectet siden den går ned til 0 B/s. Men hvis den maskinen skal laste noe ned fra den andre så går det helt fett... Tusen takk til de som kan hjelpe meg. -wacie-
BenSin Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 HeiJeg har 2 win xp maskiner i netverk men den enne sliter jeg med å komme inn på. Jeg prøver å komme inn på den men så svarer den ikke. Jeg har også prøvd å setti opp en dc hub og connecta til den. Den står å går på 10 B/s en stund også blir jeg disconnectet siden den går ned til 0 B/s. Men hvis den maskinen skal laste noe ned fra den andre så går det helt fett... Tusen takk til de som kan hjelpe meg. -wacie- prøv dette: start-kjør-skriv inn cmd-trykk enter-skriv ping maskinnavn eller ip /t, la den pinge noen ganger. Får du pakketap?
wacie Skrevet 4. november 2003 Forfatter Skrevet 4. november 2003 Nope den mottar alle pakkene den sender... -wacie-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå