espboot Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Er det noen som kan hjelpe meg med å få bedre fargegjengivelse på tv-ut signalet mitt? Uansett hvordan jeg stiller på kontrast, farge eller lys er fargene grålige . Det forrige skjermkortet mitt var et gforce 3ti 200, og med dette var det aldri slike problemer. Ellers er jeg veldig fornøyd med ytelsen på kortet. Hilsen esp abit ic7 p4 2,4 800 512 TwinMos ddr ram sapphire 9600pro fireblade edition Creative Audigy2 Platinum ex
espboot Skrevet 4. november 2003 Forfatter Skrevet 4. november 2003 jeg glemte å nevne at jeg bruker catalyst 3.8 driverne mvh esp
espboot Skrevet 4. november 2003 Forfatter Skrevet 4. november 2003 Jeg vil nødig virke utålmodig, men er det ingen her som har noen erfaringer på dette området? mvh esp
Ghost Of Death Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Ummm, har INGEN erfaring med dette, men kan det kansje være at du ikke har stilt riktig format på utgangen? Norge har PAL-b og PAL-g!
v0id Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Med Ett program som heter TVTool kan du stille inn slike ting. Er ikke helt bombesikker på om det støtter ATI-kort, men du kan prøve. Husker ikke adressen, søk på google.
espboot Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 TvTool fungerer bare på nvidia sin kort, og jeg har korrekt innstilling på tvformatet... Men uansett, takk for responsen! mvh esp
cyberho Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 hallo,,, hadde eg lignende problem..det var det at det ikke kom opp noe klart bilde. da koplet jeg ut alle kablene som gikk til TV en og da fant den kanalen helt fint...
diversity Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 jeg har da virkelig tenkt å kjøpe dette kortet... er det problemer med noe annet? Har du fått fixet problemet? mvh erik the man
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå