-Pondus- Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Bruker ett Sapphire Radeon 9800PRO,men har opplevd noe rart nå.I Aquamark og GTA VC så ble skjermen plutselig sort,også lyste det oransje i stedet for grønt på AV/PÅ knappen på skjermen.Maskinen går fortsatt men må jo trykke restart knappen.Er ikke oc og tempen ligger på ca40grader på det,hva kan det være. Kjører med Catalyst 3.7. Har bare skjedd en gang da. :gretten: Begynner å lure på om ATI er noe dritt? :grine:
Admin'c Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Kan det hende at kortet er for varmt?, har du tuklet med det? Prøv å åpne kabinettdøren og se om det hjelper, gjør det det så kan det hende det er varmeproblemer du sliter med. Men det kan også være driverproblemer eller et problem i win
-Pondus- Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Tempen ligger faktisk ikke på mer enn 33-36grader og det er da ikke mye? CPU ligger på 43grader. Jaja. Får se om det skjer igjen..
Cell_v14 Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Det er bare kanskje skjermen som har klikka litt, kanskje den klarer ikke den oppløsningen eller HZ'en, eller kanskje det er bare kortet som trenger nye drivere
Tuba.Titan Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 prøv sett agp til 4x og fastwrite av dette hjalp for meg med 9800 pro kort og samme problem
Espen_^ Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Ja ATI er noe dritt.... Jeg gir deg en tusenlapp for kortet *grin* Prøv med de nyeste catalyst driverene v 3.8 www.ati.com
-Pondus- Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Ja ATI er noe dritt.... Jeg gir deg en tusenlapp for kortet *grin* Prøv med de nyeste catalyst driverene v 3.8 www.ati.com Hehee.. Nix. Bruker Catalyst 3.8 nå så da får jeg se.. Skal prøve ditt tips Tuba.Titan.
Espen_^ Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Glemte å si at du kan prøve å slå av d derre VPU recovery greien i catalyst instillingene. D kan gjøre skjermen svart/spill klikker.
-Pondus- Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Har ikke Fast Write på og bruker 4xagp fast,tok av VPU nå.
YpsiNine Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Jeg har lest om at den VPU-funksjonen kan være litt kødden noen ganger. Selv har jeg den på og det ser ut til å fungere bra... Har ingen andre tips til deg dessverre, har ikke opplevd det du beskriver.
Laban(NOR) Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Har opplevd det samme med Radeon 9600 Pro kort Jeg har nå øket agp volt fra 1.5 til 1.6 volt i bios og lagt inn nye omega drivere version 2.4.96b. http://www.omegacorner.com/ Fungerer feilfritt nå *grin* for å fjerne gamle Catalyst driver bruker jeg cat-uninstaller http://www.atitech.com/support/drivers/mis...alystutils.html Win XP P4 2.4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå