Gå til innhold

Fergeturen IV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Gråvær på nordvestlandet"? :)

Hei Roar! Jo i dag er det grått og trist deluxe, men når dette bildet ble tatt, så var det faktisk ganske så flott. Men sola hadde gått ned, det er nok derfor det er litt mørkt og dystert. :)

Gjest member-296438
Skrevet

Vestlandshverdag, stort sett grått og mange fergeturer:-)

Likte dette godt, særlig siden du har valgt s/hv (bombe fra min side!!) Tøff dybde. Liker også måten du formidler styrhuset på. Oser av kraft og myndighet. Og som alltid på båter, masse kuuule linjer.

Takk for turen:-)

Skrevet

Likte dette godt, særlig siden du har valgt s/hv (bombe fra min side!!) Tøff dybde. Liker også måten du formidler styrhuset på. Oser av kraft og myndighet. Og som alltid på båter, masse kuuule linjer.

Tusen takk for hyggelig kommentar Pentaxen :) Neste tur går til Røros, blir du med? ;)

Gjest member-296438
Skrevet

Tusen takk for hyggelig kommentar Pentaxen :) Neste tur går til Røros, blir du med? ;)

Hopper nok over Røros og lander i Tromsø og Lofoten....Skal nordover med mange tomme minnebrikker, ventende barnebarn og storslått natur:-)

Skrevet

Hopper nok over Røros og lander i Tromsø og Lofoten....Skal nordover med mange tomme minnebrikker, ventende barnebarn og storslått natur:-)

Åhh! Så stas da! Kanskje vi får se noen flotte landskapsbilder fra din hånd snart da? Koselig med barnebarn sikkert, jeg har ikke det enda...men kunne hatt sånn rent teoretisk..jada , jeg er nesten like gammel som deg, to år yngre tror jeg. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...