bwl Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Har en bærbar med XP Pro engelsk. Skal koble en prosjektor til USB-porten. PC'en finner prosjektoren uten problemer men jeg klarer ikke å få noe bilde frem. Prosjektoren er en Sony VPL-CX4. Skal på en demo om 20 minutter (ny golfbane i Bodø) og presentasjonen står og faller på at jeg får dette til. Noen som kan hjelpe ?
Admin'c Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Jeg har ikke gjort dette før, men kan det hende du må legge inn et program fra cdn som følger med? sjekk manualen uansett der står det som oftest trinvis hva du skal gjøre
dakri Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Du må vel ha en VGA kabel (skjermkabel) for å koble prosjektoren til PC'en din. Via USB kan du bare styre lysstyrke, kontrast og andre innstillinger på prosjektoren .
bwl Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Er på tur for å få kjøpt en VGA-kabel. Tusen takk for tipset :ide:
bwl Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Har fått liv i prosjektoren - tusen takk *grin*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå