JarleW Skrevet 21. februar 2002 Skrevet 21. februar 2002 Nå er jeg lei av alle "Nå er jeg lei....."-postene. Mer en halvparten av alle postene her på forumet dreier seg om å klage/syte/sutre om : - Moderatorer ("Kontrollfreaker") - Warez/Appz/Mp3z - Signaturer - Flyttebyråer - Skrivefeil (Dysleksi ?) Wining - Wining - Wining - akkurat som jeg gjør nå :smile: - Også alle de som poster en ny post om et emne som det er skrevet om 500 ganger før. (akkurat som denne) Jeg la denne posten i SØPPEL der den hører hjemme. (Så slipper SirHartge å flytte den :wink: ) Det er jo meningen at man skal hjelpe hverandre her. Ikke flame hverandre. Blir dårlig stemning/holdning av det. Forumet har ALDRI vært så dårlig - ever - som det er nå. Helt latterlig. Det er klart det er mange av dere som er seriøse, og det er bra. All ære til dere for det! PS : SirHartge....jeg syns flyttinga di er ok! [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-02-21 18:37 ]
SirHartge Skrevet 21. februar 2002 Skrevet 21. februar 2002 Jeg er lei jeg også.. Men det jeg synes er bra, er at all flyttinga har hjelpt, nå er det mindre flytting Bra at det er noen som synes vi gjør en bra jobb da
NiceGuy Skrevet 25. februar 2002 Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-21 18:29, JarleW skrev:Nå er jeg lei av alle "Nå er jeg lei....."-postene.Mer en halvparten av alle postene her på forumet dreier seg om å klage/syte/sutre om :- Moderatorer ("Kontrollfreaker")- Warez/Appz/Mp3z- Signaturer- Flyttebyråer- Skrivefeil (Dysleksi ?)Jeg la denne posten i SØPPEL der den hører hjemme. (Så slipper SirHartge å flytte den :wink: )Det er jo meningen at man skal hjelpe hverandre her. Ikke flame hverandre. Blir dårlig stemning/holdning av det. PS : SirHartge....jeg syns flyttinga di er ok!<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-02-21 18:37 ]</font> Som man ser er det mange som er lei av å klage, og mange som er lei av at de "må klage". Må si meg enig med JarleW på at det er godt at noen har mulighet til å legge Søppel der det hører hjemme.. Stå på SIR, du er jo høfligere enn de som gang på gang blir flytta på.. Jeg trodde Nerder og Gamere var flinkere til å legge filer der de hørte hjemme.... Ikke rart mange har prob med HardWaren sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå