vihovde Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Har tenkt å montere ett lite "spionkamera" ved ytterdøren, slik at jeg kan følge med hvem som kommer. Normalt skal dette (trådløs mottaker) kobles til ett tv med en "gul audioplugg" for å vises på tv. MEN, kan jeg koble dette inn på PC`en istedet hvis jeg bruker ett skjermkort som har tv-out eller tv-inn (hvis dette finnes da) ?
Rkskaar Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Via den gule videopluggen kan koble til skjermkort med video inn. Hvilket kamera har du tenkt på da?
zTab Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Har tenkt å montere ett lite "spionkamera" ved ytterdøren, slik at jeg kan følge med hvem som kommer. Hehe, har du torpedoer på nakken eller?
hart Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 TV-kort klarer den saken lett uten å koste skjorta.. da kan du i tillegg ta opp snutter av de som ringer på. Ikke at det er lov, men du kan.. Og er det torpedoer så har du bevis når de banker deg opp *knis*.
vihovde Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Har tenkt å montere ett lite "spionkamera" ved ytterdøren, slik at jeg kan følge med hvem som kommer. Hehe, har du torpedoer på nakken eller? Nei, har nok ikke det, du
BioAcid Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Hmm... leste på en itavis om et nytt kamera på 2x2x2 cm som kostet 2500,- med rekkevidde på 78m tror jeg ... kjekt å hatt...
Rkskaar Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Hmm... leste på en itavis om et nytt kamera på 2x2x2 cm som kostet 2500,- med rekkevidde på 78m tror jeg ... kjekt å hatt... Er det denne siden du mener, dette hadde vært fint å hatt. Lett å flytte etter behov. Noen som har en formening om det er greit å handle fra denne siden? http://www.gadgetstuff.com/product.asp?id=...andom=328319729
hart Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Vihovde: Bor du i stavanger? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=200084
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 lol men det med "spion"kamera har jeg også vurdert. husker jeg og en kompis fant en sie som leverte 5 trådløse kameraer som kunne plasseres hvor som helst (innen en viss rekkevidde) for så å ha mottaker koblet til pcen slik at man kunne drive overvåkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå