Nikern Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Noen som har et forslag på åssen jeg skal fjerne denne? Har fått noe rart som jeg ikke vil ha.. noen som kan fortelle meg åssen jeg skal resete IE eller noe? Orker ikke legg det inn på nytt..
Goebbels Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 spybot og adaware pleier å rydde opp i slike uønskede elementer!
krutselno Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Gå på view/vis toolbar/verktøylinje og velg bort det unønskede elementet.
Kvinnorna Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Først sjekk i legg/til fjern programmer om det ligger no som: "xxxtoolbar" osv uninstaller dette. Last ned Ad-aware 6.0 ( http://www.lavasoftusa.com ) oppdater programmet og scan disken for uønsket spyware, det burde hjelpe!
Nikern Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Vil bare opplyse om at jeg har både kjørt Ad-aware med siste oppdateringer, og spybot. Uten hell. Den kommer tilbake så fort jeg har fjernet den igjen. (skjer når jeg loader en ny side). Har ikke kommet noe nytt i legg til fjern heller..
Nikern Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Det skjer ikke. Prøvde det en gang. da fucka alt seg.. funka ikke mer etter det. Mått bare formatere å legg inn på nytt da... ingen som har anelse om hvor dette legger seg da?
newsflash Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Hm, hadde en sånn en gang. Lasta ned et program som het hijackthis elns. Det fikk fjerna det. Du kan laste det ned gratis her
Kvinnorna Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Vil bare opplyse om at jeg har både kjørt Ad-aware med siste oppdateringer, og spybot. Uten hell. Den kommer tilbake så fort jeg har fjernet den igjen. (skjer når jeg loader en ny side). Har ikke kommet noe nytt i legg til fjern heller.. Det var rart..husk å vit hva du klikker "ja" til på internett Har du sjekket "legg til/fjern programmer" om det kan ligge no uønsket der ? Slett alt som ligger i temp mappa osv, gå gjennom mappene på systemdiskene kanskje det ligger noe der som ikke skulle vært der ?
Zuluzion Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Sjekk også run>msconfig>startup og skru av alt du ikke behøver
Nikern Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 har du lagt inn messenger plus? det har jeg vettu... er det det som er problemet? Skal avinstalere det NÅ!
Nikern Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Ja nå er det borte. Takk for hjelpen=)
newsflash Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Det er mulig å innstallere msg pluss uten å få med spyware også. Du huyker bare av for at du ikke vil ha det med i setupen.
Nikern Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Skal nok passe på å gjøre det neste gang =) takk skal du ha=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå