Gå til innhold

snart papir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et "enkelt" motiv du har fått mye ut av, synes jeg!

Flott komponert og fint lys.

Selv ville jeg prøvd å kutte litt i toppen. Prøv bare å scrolle litt ned...men, men dette må du ta på smakskontoen.

mvh Fredrik

Skrevet

Hei Fredrik, Rune og Ragnar!

Takk for hyggelige kommentarer :)

Måtte ut og teste min nye 15-85mm. Alltid moro med noe nytt! Trodde bildet var tatt ved 15mm, men jeg ser det ble 18. Dybden ble bra endog. Har lagt til to nye versjoner med kutt i toppen + s/h :)

Gjest member-296438
Skrevet

Tiiiimber! Kreativ og god ide som du har løst bra:-) Synes S/hv versjonen ble stilig (ikke noe bombe fra min side...). God kontrast mellom mørkt tømmer og snøen. Fin dybde.

Flottingz Rolf M

Skrevet

Ble du litt inspirert av stabelen min her om dagen? ;) Ser de bruker de stygge blå strekene i ditt distrikt også. Likte også s/h versjonen best. :) Jeg har faktisk et nesten identisk bilde fra min runde mellom stablene.. bare uten snø. :)

Skrevet

Takk for feedback Torhild og Helene!

He-he, inspiret blir man, men mest fordi jeg går "til knea" i tömmerstabler :)

Streken tror jeg er for å vite hvem som skal ha betaling for tömmert......

Skrevet

Velger meg V2 og V3, men ville kutta ytterligere i topp for å unngå de små lommene med luft oppunder ramma i venstre del av bildet.

Fint med skrå kameravinkel i god komp og utsnitt. Dybdeskarpheten er det heller ingenting å si på.

Roar

Skrevet

Jeg har jo kommentert dette bilde tidligere.

Enig med Hr.Kneppen over her om ytterligere kutt i toppen hadde gjort seg.

Men den siste versjonene i s/h ble fin den (men altså enda litt mere kutt), men nå er jeg pirkete!

Hilsen Fredrik og ha en fin fotohelg....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...