Gå til innhold

Føre og vedlikeholde egen statistikk for hockeylag


Larsa

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Sitter og knoter med et eget excel dokument for å kunne holde oversikt over alle spillere på et lag og deres statistikker for hver enkelt kamp gjennom en hel sesong (har laget en arkfane for hver kamp).

 

Det slår meg at det garantert må være andre som også kanskje har laget det samme en gang tidligere, og jeg kaster derfor ut spørsmålet her også. Er det noen som sitter på noe slikt, og kunne tenkt seg å dele med seg av dette? Hadde vært utrolig nyttig slik at man kunne sammenlignet/dratt erfaringer pådet, eller kanskje rentav bare benyttet den andres forslag... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei ikke slik.

 

Ba ikke om Google sine treff på enkelte søkeord du selv foreslår, og som alikevel heller ikke er treffende for den beskrivelsen jeg gir ovenfor. Jeg ba om andre norske brukere her på forumets erfaringer rundt bruk av slike dokumenter, og evnt om de ønsket å dele med seg av det de sitter på. Altså, ingen spørsmål i mitt opprinnelige innlegg til hvilke søkeord det går ann å benytte på Google for å prøve å finne et engelsk dokument eller artikkel/bilde e.l som illustrerer ferdige analyser av pågående NHL sesonger e.l.!

 

Må ikke tro jeg ikke har benyttet google for å finne eventuelle tilsvarende norske erfaringer og bruk...

Lenke til kommentar

Jeg beklager, men når du skriver

 

Det slår meg at det garantert må være andre som også kanskje har laget det samme en gang tidligere, og jeg kaster derfor ut spørsmålet her også. Er det noen som sitter på noe slikt, og kunne tenkt seg å dele med seg av dette?

så tolker jeg det som at du er på jakt etter noe du beskriver. Det første treffet (http://coloradohockeyinstitute.com/Plus_Minus_Tracker.html)er et ferdig system basert på Excel slik du spesifiserte.

 

Edit: added link

Endret av BlueEAGLE
Lenke til kommentar

Om det var spesifikt det øverste treffet du selv får ved hjelp av LMGTFY, og de gode erfaringene du hadde ved å benytte deg av den betalløsningen til 30USD der, så hadde jeg forventet et par ord fra deg om det, ikke bare at det ble kastet ut en LMGTFY link, med tanke på hva jeg skrev og spurte om..

 

Søker selvfølgelig videre selv, ser ut til at det er lite erfaringer med bruk av dette her i Norge..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...