hyp3z Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Hvilket php/mysql forum vil dere anbefale meg? Kriterier: - Brukerkontoer - Enkelt design, ikke mye dill-dall - Oversiktlig Forumet skal være en _liten_ del av den større side, derav "enkeltheten".
Gjest Slettet+432 Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Vil absolutt anbefale deg phpBB. phpBB lastes ned her. Da får du med norske språk - og bildefiler. phpBB oppfyller ALLE kriteriene dine, + en haug med andre lekre funksjoner! Trenger du hjelp med phpBB, så er du velkommen til å besøke phpBB.no, norske supportforum.
hyp3z Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Takk for tipset, men jeg har prøvd med phpBB før - og dette ble litt fro klumsete og svært i oppsettet. Derfor ønsker jeg et litt "lettere" forum. Tar gjerne i mot flere forslag.
Bluebeans Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Skal det være et forum til http://hipoghop.com/? Bare tenkte designmessig.
hyp3z Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Stemmer. Da ser du gjerne begrensningene .. Må eventuelt krype til korset og ha et hel explorer-vindu til forumet, eller?
Egil.B Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Invision kan vel trimmes ned ganske mye via admin-settingsene? Er jo bare å se i footeren til siden her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå