Gå til innhold

Snølandskap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En styrke hos deg Helene er å finne gode komposisjoner i landskapsbilder. Det ser i utgangspunktet lett ut å finne disse, men i virkeligheten krever det å kunne se "fotografisk" intuisjon og oppfinnsomhet.

Vennlig hilsen Ragnar

Skrevet

Ja, det er ikke alltid man trenger å etterbehandle - dette er et godt eksempel på å gjengi det naturtro. Litt hvitbalanse justering kanskje? En behagelig følelse å kunne skue ut over myra besatt av disse spredte statiske trærne.

En analog :)http://2.bp.blogspot.com/_5bVN3kXOxFc/TSnB-IUobjI/AAAAAAAACrI/T4BuXD8VDw8/s1600/01.jpg

mvh

Jan

Tusen takk Jan for så hyggelig kommentar! Jeg er jo veldig amatør, så dette med hvitbalanse er noe jeg nettopp har "oppdaget" :). Synes det er litt vanskelig og trenger litt koreksjon og veiledning. Ikke vær redd for å si i fra i hvert fall, jeg er her for å lære og utvikle meg. Morsomt forresten at jeg fikk deg til å le i dag...le er bra! :D

Skrevet

Det døde treet skaper spenning i bildet og gir bildet en fin dimensjon! Flott skue!

Hilsen Tove

Tusen takk Tove! Jeg er vel over gjennomsnittet glad i trær, synes de er så fotogene...og så står de i ro og er ikke vanskelige..;)

Skrevet

Grattis med nytt utstyr, Helene ! Jeg har nå sett på bildene som du har tatt i løpet av denne måneden og det er en fryd å følge deg!

Kameravinkel og lys i dette bildet er veldig flott og det samme er utsnittet også. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...