Ragnar Skj Skrevet 17. januar 2015 Skrevet 17. januar 2015 Virkelig spenst i dette bildet. Høy lukkertid 1/640s sørger for at fugleflokken ikke flyter over i hverandre. Vennlig hilsen Ragnar
Comox Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Skrevet 17. januar 2015 Virkelig spenst i dette bildet. Høy lukkertid 1/640s sørger for at fugleflokken ikke flyter over i hverandre. Vennlig hilsen Ragnar Er det fugle?
Ragnar Skj Skrevet 17. januar 2015 Skrevet 17. januar 2015 Virkelig spenst i dette bildet. Høy lukkertid 1/640s sørger for at fugleflokken ikke flyter over i hverandre. Vennlig hilsen Ragnar Er det fugle? Tok det automatisk for fugler. Men kanskje det er noe annet, flaggermus f.eks. ? Du vet sikkert dette bedre enn meg. Mvh Ragnar
Comox Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Skrevet 17. januar 2015 Virkelig spenst i dette bildet. Høy lukkertid 1/640s sørger for at fugleflokken ikke flyter over i hverandre. Vennlig hilsen Ragnar Er det fugle? Tok det automatisk for fugler. Men kanskje det er noe annet, flaggermus f.eks. ? Du vet sikkert dette bedre enn meg. Mvh Ragnar Ja det er flaggermus. Jeg var litt spendt på om man ville oppdage det. På kvelden kommer der i tusenvis ut fra hulene. Mvh Comox
Anbefalte innlegg