Newbeee Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP) deler ut ip adresser til andre maskiner i nettverket automatisk.
shahin Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Jeg anbefaler Google på det sterkeste! Ved å skrive "what is dhcp" fikk jeg minst 1000 svar på spørsmålet ditt: Google sin liste over treff
tokr Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 joda... men 88 andre personer har lest den tråden til nå... så det må jo være en del andre som lurte også da... ser ikke noe problem med og stille slike spørsmål så lenge topicen var såpass klar som den var her... du kan jo la være og lese den hvis det irriterer så mye
okidoki Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 joda... men 88 andre personer har lest den tråden til nå... så det må jo være en del andre som lurte også da... ser ikke noe problem med og stille slike spørsmål så lenge topicen var såpass klar som den var her... du kan jo la være og lese den hvis det irriterer så mye Kanskje det var 80 irriterte personer som skulle til å svare..??
shahin Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Det var jeg som leste den 80 ganger og ble like irritert hver gang (no shit)
Teddybjørn Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Man har jo også hw.no`s ordforklaring her
_Neon_ Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Hva er da poenget med forumet her? da kan man jo bare stenge forumet og legge en link til google hvor man finner svar på alt! Lenge leve google!
shahin Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Poenget er at vi får en diskusjon rundt temaer som man faktisk ikke kan finne svar på på egenhånd, og som det faktisk er vits å diskutere. Hvor mange ganger skal vi svare på f.eks. hvorfor folk får sorthvitt bilde på tv ved tv-ut bruk? Vi har svart 2000 ganger allerede, skal vi svare 10.000 til? Trådstarteren kunne fått svar på sitt spørsmål i løpet av 20-35 sekunder hvis han hadde giddet å søke, men i dette tilfellet måtte han vente 6-7 timer på et fullt svar med forklaring/linker.
Seldal Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 ska sei det var farligt at han spurte Sikker mange som lurte på det.
Kvinnorna Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Folk må jo kunne spørre om det er no de lurer på, men er enig søk på google før du spør her
IceTee Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 Altså.. Jeg ser ikke problemet med at jeg spurte her.. Det er et forum, hvor du kan spør om ting du lurer på.. Og forhåpentligvis få svar. Og til de som irriterer seg så forferdelig mye over at jeg spurte og til og med måtte si at de irriterte seg.. Hvor gikk dere inn på denne meldingen ?
shahin Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Altså.. Jeg ser ikke problemet med at jeg spurte her.. Det er et forum, hvor du kan spør om ting du lurer på.. Og forhåpentligvis få svar. Og til de som irriterer seg så forferdelig mye over at jeg spurte og til og med måtte si at de irriterte seg.. Hvor gikk dere inn på denne meldingen ? Når man spør så simple spørsmål uten å finne svaret selv, så antar mange brukere automatisk at man har med en nybegynner innen www å gjøre. Da prøver man selvfølgelig å hjelpe med henvisninger til Google osv. (beste WWW side ever).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå