Amadeux Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Har akkurat kjøpt meg et logitech cordless mx sett, i denne pakken følger en mx700 mus. Har ladet opp denne i dag, batteriet skal nå være fulladet. Har en Everglide musmatte (svart med masse "stjerner" i) som visstnok er bygd for formålet. Fungerer også forsåvidt greit, men av og til henger pekeren seg fast på skjermen. Har prøvd andre ordinære musmatter, pulten, bøker og annet, men føleren leser kun fra everglide matta. Noen som har / har hatt liknende problemer? Evt. løsninger?
pertm Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Jeg har også mx700. Har ikke hatt noe slike problemmer. Jeg hadde noen problemmer med den, men det ble løst etter at jeg satt musa på USB inngangen. Er du sikker på at det er helt den samme musa som den mx700 som blir solgt alene?
Amadeux Skrevet 1. november 2003 Forfatter Skrevet 1. november 2003 Det er iallefall det som står i all dokumentasjon som følger pakken. Har ikke koblet til via usb-inngangen, kan vel prøve det. Fungerer leseren på "alle" typer underlag hos deg?
hageby1 Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 jeg har MX 700 /fra pakken med tastatur), og har ingen problemer som du beskriver. bruker en Lian Li mus matte som jeg fikk med kabinettet
pertm Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Den fungerer på de underlag jeg har brukt som er bordet og en musematte.
Amadeux Skrevet 1. november 2003 Forfatter Skrevet 1. november 2003 Må være en feilvare dette da, den leser absolutt ikke annet enn everglidematta, nå blinker led'n rødt av og til, selv om jeg har bytta ut batteriene... Triste greier, må vel sende den inn til komplett å høre hva de sier... :grine:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå