Leif Olsson Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 Patytime eller party helg God time / helg Leif
Jan Erik Engan Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Skrevet 10. januar 2015 Patytime eller party helg God time / helg Leif Takker. Og god helg
Rolf Kristensen Skrevet 10. januar 2015 Skrevet 10. januar 2015 Hei Jan Erik Veldig artige og flotte bilder du presenterer her, men jeg savner kanskje litt info. Er dette fotografering av street art på en vegg ? Er "THP" kunstnerens signatur ? Mvh. Rolf
Jan Erik Engan Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Skrevet 11. januar 2015 Hei Jan Erik Veldig artige og flotte bilder du presenterer her, men jeg savner kanskje litt info. Er dette fotografering av street art på en vegg ? Er "THP" kunstnerens signatur ? Mvh. Rolf Takker. Ja på en vegg på en vidregåendeskole her i Kongsberg. Om THP er artisten hvet jeg ikke
Rolf Kristensen Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Hei Jan Erik Veldig artige og flotte bilder du presenterer her, men jeg savner kanskje litt info. Er dette fotografering av street art på en vegg ? Er "THP" kunstnerens signatur ? Mvh. Rolf Takker. Ja på en vegg på en vidregåendeskole her i Kongsberg. Om THP er artisten hvet jeg ikke Takk for svaret...da ble jeg litt klokere Mvh. Rolf 1
Anbefalte innlegg