Gå til innhold

Lengsel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, TCL Photography.

 

Jeg har ved flere anledninger gitt positiv tilbakemelding på grunn av dine kunnskaper og ferdigheter når det gjelder bruk av lys.

Dette er absolutt en anledning til å hente fram superlativene igjen, - et litt "retro" bilde med en genuin stemning, som du har fått fram ved å utnytte dagslyset i kombinasjon med en forsiktig, dus fargepalett.

Et vakkert bilde, Tove ! :)

 

Vennlig hilsen

Albert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vel allerede kommentert dette på foto.no hvor jeg gjorde rede for hvor godt jeg likte akkurat dette bilde. det er ikke ofte jeg kommenterer dine bilder, TCL - fordi de er så langt fra min egen fotografi, og fordi jeg selv ikke har nok kunnskap om den for å kommentere - men dette her er mesterlig i både ide og gjennomføring.

A trip down memory-lane i fra 40- 5 -årene med nydelig og genuin stemning hvor modellen utstråler lengsel eller venter på noe, kanskje minner en spesiell hendelse. Uansett, godt gjennomført - både tematisk og teknisk!

 

Mvh,

Walter

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjertelig takk for den flotte tilbakemeldingen fra deg Walter!! Veldig hyggelig å høre! Ja modellen og hennes styling som hun selg har gjort stemte så bra med det stedet vi fikk låne i Sverige, huset er ikke vært bebodd på 60 år. Så alt var autentisk og urørt der. En helt fantastisk opplevelse. Det var kun naturlig lys også i dette bildet.

Hilsen Tove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...