VannKjøling Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Jeg hadde satt uendelig stor pris på om noen hadde klart å funnet ut hva den sangen som blir brukt i denne youtube vidoen heter! Jeg har prøvd Shazam uten hell.
ayy Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Prøvde SoundHound også, men fikk ingen resultater. Kan hende det er noe egenkomponert, eller at sangen er for "ukjent"
Maxi1234 Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Vet ikke om det bare er hos meg....men alt jeg hørte var bare noe slamring på trommer....bortsett fra 7 sekunder med gitarklimpring på slutten? Hvor er sangen?
VannKjøling Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Skrevet 23. desember 2014 (endret) Prøvde SoundHound også, men fikk ingen resultater. Kan hende det er noe egenkomponert, eller at sangen er for "ukjent" Ja, sannsynligvis. Takk for at du prøvde Vet ikke om det bare er hos meg....men alt jeg hørte var bare noe slamring på trommer....bortsett fra 7 sekunder med gitarklimpring på slutten? Hvor er sangen? Slamringen på trommene var sangen. Endret 23. desember 2014 av VannKjøling
Maxi1234 Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 (endret) Slamringen på trommene var sangen. Ahhh...oki. Endret 23. desember 2014 av Knut A.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå