Gå til innhold

Budget gaming pc


Anbefalte innlegg

Hei! Trenger å kjøpe ny data, ettersom min gamle er ikke i nærheten av kravene.

 

Er interessert i en pc som drar World Of Warcraft, og lignende spill..

 

Har sett på følgende:

https://www.komplett.no/asus-rog-g20aj/825357

 

Er lenge siden jeg hang med i hva som er bra, er utdatert.

håper på noen kan komme med gode forslag på gode, men nokså billige.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har ikke lyst å bygge selv nei. Har gjort det før, men har ikke tid. Er ikke ute etter end-game specs. noe som drar iallefall greit. om ikke bra :)

 

 

Forstår det er billigere å bygge selv, men har lyst å unngå dette. Men alikavell kunne få tak i en "decent" data. Ettersom mitt Intel HD 3000 er i knappe laget. (bærbar).

Lenke til kommentar

Grunnen er litt pga jeg ikke spiller så altfor mye, men trenger en som kan brukes til underholdning som film o.l , men kan brukes til spilling om mulig. Jeg vurderer å bygge selv, men er ikke serlig "god" på dette.. Derfor jeg har lyst å unngå det.

 

Men om noen har gode oppsett, som nevnt tidligere i tråden, spytt ut - så skal jeg ta å vurdere det om valutaen for pcen blir mye bedre :-)

Lenke til kommentar

Du har i hvert fall god råd om du ikke har tid til å bygge selv hvis det er kun fordi du skal spille i juleferien.

Er nok ikke spilling som er grunnen, er mer at jeg har uvitende kunnskap når det gjelder bygging, og har ikke lyst at det skal oppstå skade/ødelegge komponenter.. Høres kanskje dumt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...