Netflis Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Advanced Warfare Online! Jeg liker at det har blitt lagt til Exo Jump evner, men jeg syns dette ødelegger kvaliteten i spillet, for at det er nytt og lager ny god lagg i Online modusen.Er usikker på hvorfor lagg skjer i spillet, enten så trenger maskinen oppgradering eller så er det Advanced Warfare som ikke klarer å takle dette uten lagg.Bare nevner at min maskin ble bygget i fjor og skal klare spillet uten å slite med lagg, på medium innstillinger. Thumbs up: - Man får forsyninger når man blir skutt, blir som plaster på såret. - Fra Modern Warfare 3 liker jeg at dem har fjernet grafikken som gjorde at personen føltes sakte, de har brukt igjen det samme som er i Modern Warefare 2 som var god success. - Masker og klær fra Destiny, gjør spillet mer heftig. - Koselig å se på spillere før man møtes i kampen. Små ting som kan bli et problem for noen: Sikte: Sikte er viktig å justere selv på, bruker man standard blir man den som dør ofte. Hackere: Synd å se at aimbot og boosting funker enda å bruke. Exo Jump: Funker ikke alltid 100%. Killstreaks Rewards Funker topp, men det er synd at Call of Duty har gjort det sånn at man ikke kan bruke andre ting, altså 3 Rewards = 3 ting, som du kan ha i din Class.. Hadde vært bedre om man kunne hatt med 3 andre ting i kamper. Man kan ha 13 ting i en Class. Ellers så er det ikke noe annet å si om Advanced Warfare Multiplayer Online, lett å sette seg fast vis du blir for ivrig med exo jump. xD Endret 11. august 2016 av Couldnt_Find_Good_Name
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå