Gå til innhold

Stillits ... .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av de vakreste fuglene i norsk natur, og det ser ut til at bestanden er i vekst. Nydelig bilde. :)

 

Mvh

Melvin

 

Hei, MotoG.

 

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

Som du skriver, er stillits en fugleart i vekst her i landet, og den er så oppsiktsvekkende vakker at mange som ser den for første gang, tror at det kan være tamfugl

"på rømmen".

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ville kanskje trodd dette var en som hadde tjuvstartet på julematen..... Men som sagt jeg har jo ikke peiling på fugler og skjønner ikke et pip....

Flotte farger på denne karen og du imponerer med bokeh´en på bildene. Det gjør at hovedmotivet kommer ekstra fint frem.

Flottingz Albert

Lenke til kommentar

Ville kanskje trodd dette var en som hadde tjuvstartet på julematen..... Men som sagt jeg har jo ikke peiling på fugler og skjønner ikke et pip....

Flotte farger på denne karen og du imponerer med bokeh´en på bildene. Det gjør at hovedmotivet kommer ekstra fint frem.

Flottingz Albert

 

Hei, Pentaxen.

 

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

En vakker fugl som jeg har tilgode å se i virkeligheten, men da må jeg vel dra til østlandet, tenker jeg.

Skarpt og fint bilde med gode farger, Albert !

Liker bakgrunnen meget godt og den fremhever fuglen på en eksemplarisk måte, både med farge og at den er såpass mørkere enn fuglen. :)

 

Hei, Birger.

 

Tusen takk for hyggelig, fyldig kommentar ! :)

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei Albert,

har ikke truffet på denne på mine kanter dessverre, har sett den i utlandet (Madeira) men da uten skikkekig utstyr til den slags foto.

Flott av den oppfluffa og fargerike fjørballen mot matchende bakgrunn.

Mvh Oddmund

 

Hei, Oddmund.

 

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

Stillits er observert i Molde, Kristiansund og Trondheim, så den er nå utbredt i lavlandet over hele Sør-Norge :)

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Albert !

Herlig og fargerikt portrett av stillitsen som bruser med fjæra for å holde varmen.

Flott dus bakgrunn med en farge som bidrar til å fremheve fuglen.

 

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...