Ragnar Skj Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Stilig bilde, krystallklart og med behagelig bakgrunnsfarge som fremhever hovedmotivet. Mvh Ragnar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Hei, Kai Petter. Aldeles praktfullt makrobilde, - dette området behersker du perfekt ! Vennlig hilsen Albert.
okjo Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Kunne tro at det var fra nymfenes mestrenes mester i øvelse armhevninger...som vanlig fra din hånd sylskarpt og med plettfri bakgrunn Mvh Oddmund
Fotoskrulla Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Dritstilig bilde! Nydelig bakgrunn og flotte insekter! Skikkelog blinkskudd! Godt jobba!
smort1 Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Stilig, disse krabatene "dine"! Dette kan du!
Kai PetterJohansen. Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Skrevet 3. desember 2014 Tusen takk til Rolf og Albert og Oddmund og Helene og Svein og Melvin For den fine kommentaren.
luistheghost Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Dette behersker du til fulle, kjempeflott! -bjarte.
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har vel kanskje sett disse to noen ganger før hvis du da ikke har et stort utvalg. Uansett så har de ikke blitt dårligere mens tiden har gått. Roar
Kai PetterJohansen. Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Skrevet 4. desember 2014 Tusen takk for den fine kommentaren Olav Bjarte.Takk til deg og Roar.Jeg har et stort utvalg av de bilden ja du kan nok ha sett de på den svenske fotosidan eller dotten Roar.
Kristoffer Møllevik Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Dagens bilde: Det er tydeligvis ingen spøk å være øyenstikker når bare morgenduggen tar slik på. Greier de å riste av seg vannet når det er som her, eller må de henge til de er tørre? Uansett et veldig flott og morsomt bilde. Skarpt og fint, pent høylys og øvrig eksponering, og ikke minst en imponerende myk og ren bakgrunn. Forbedringsforslag: Det måtte muligens være å fjerne den brune biten oppe til høyre på gressstrået. Når så lite av bildet er i fokus som her, skal det ikke mye til for at uønskede elementer tar unødig oppmerksomhet.
Ragnar Skj Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Gratulerer med dagens bilde !! Mvh Ragnar
Albert Andersson Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Hei, Kai Petter. Gratulerer så mye med "Dagens bilde", - det var artig ! Vennlig hilsen Albert.
Kai PetterJohansen. Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Tusen takk så hyggelig at dette ble dagens bilde.Og når det gjelder forbedringsforslag så tar jeg dette med meg.Om de greier og riste av seg vannet som her ja det har jeg sett mange ganger takker Kristoffer.
Kai PetterJohansen. Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Tusen takk for hyggellig tilbakemelding Rolf og Ragnar og Albert.
Anbefalte innlegg