Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Trenger hjelp til å løse ett lite problem, jobber på en plass hvor det er viktig at vi måler forskjellige tempraturer, vi skrever ned tempraturene og har de i en bok på kontoret. Dette fungerer veldig dårlig siden vår sjef ikke kan se disse tempraturene ved mindre han fysisk er til stedet.

Hvordan det løses å lage ett lite skjema som man fører inn på en pc å kan åpnes på andre pcer? Burde selvfølgelig være live og helst ett eget program. Har sett på Etherpad, Zoho, google docs osv men kunne tenkt meg ett program hvor du lager skjemaet og det er fast der og det bare behøves å legge inn tempraturene.

Håper noen har forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google docs kan jo bare ligge der, og man åpner og redigerer det når det passer seg. Fordelen der er at flere kan være inne å redigere samtidig.

 

Alternativt så kan dere ha en Dropbox-mappe som dere deler på de forskjellige PC'ene.

Skrevet

Dropbox og excel hadde fungert bra, men vil helst slippe å måtte laste ned dokumenter for hver gang. Heller ett type live dokument visst du skjønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...