Gjest member-296438 Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 At the bus stop Bildet er fjernet.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Hei Pentaxen ! Nye vrier på blur , her er det en riktig fargeeksplosjon vi er vitne til. Fin komp ,kanskje noe trangt croppet . Men av og til er det jo elementer man ikke vil ha med. Likevel - thumbs up ! Vennlig hilsen Alec
Gjest member-296438 Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Hei Pentaxen ! Nye vrier på blur , her er det en riktig fargeeksplosjon vi er vitne til. Fin komp ,kanskje noe trangt croppet . Men av og til er det jo elementer man ikke vil ha med. Likevel - thumbs up ! Vennlig hilsen Alec Takker, Alec:-) Ja det var fargen på lua jeg ville forsterke, og da ble det en del bi effekter......
HSP Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Hei Pentaxen ! Nye vrier på blur , her er det en riktig fargeeksplosjon vi er vitne til. Fin komp ,kanskje noe trangt croppet . Men av og til er det jo elementer man ikke vil ha med. Likevel - thumbs up ! Vennlig hilsen Alec Jeg synes nesten motsatt av Alec Ask jeg, at det kunne vært croppet litt trangere på venstre siden. Det er noe i dette bildet som er stilig og det er den gjentagende røde sterke fargen, i lua, skjerfet til dama, en jakke og et par skilt bakover i høyre del av bildet. Henning
Gjest member-296438 Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Hei Pentaxen ! Nye vrier på blur , her er det en riktig fargeeksplosjon vi er vitne til. Fin komp ,kanskje noe trangt croppet . Men av og til er det jo elementer man ikke vil ha med. Likevel - thumbs up ! Vennlig hilsen Alec Jeg synes nesten motsatt av Alec Ask jeg, at det kunne vært croppet litt trangere på venstre siden. Det er noe i dette bildet som er stilig og det er den gjentagende røde sterke fargen, i lua, skjerfet til dama, en jakke og et par skilt bakover i høyre del av bildet. Henning Takker for kommentar og innspill, Henning:-) Klarte egentlig først ikke selv å finne helt ut hva det var med dette bildet. er nok noe med rødfargen mot det andre....
Anbefalte innlegg